Unha flor como motivo

Un exercicio de clase, usando unha proposta do texto, pode dar moito de si. Nun grupo poden atoparse múltiples diferencias. Aquí deixo oito exemplos desas diferencias, collidas entre os traballos (62) presentados por máis de 70 estudantes de 2º ESO. O exercicio indicaba que se copiara do natural. O resultado foi diverso, con flores copiadas do natural por diversos métodos e outras copiadas de libros (pasando o rato por riba amósase o método, explicitado no traballo ou estimado por min).

Cada traballo amosa unha personalidade, un xeito de actuar, un interese… un xeito de enfrontarse e colaborar co mundo que nos rodea. E manifesta un algo relacionado coa educación que está a recibir, no centro educativo, na casa e no seu entorno social. Unha flor como motivo de reflexión.

esquema dunha flor-8
escaneada
esquema dunha flor-7
Pasando con lápis por riba
esquema dunha flor-6
calcada
esquema dunha flor-5
como o fixen? Utilicei o método de calcar. 1º puxen a flor pegada na ventana e despois puxen un folio encima. 2º calquei a flor con lápiz e despois a bolígrafo.
esquema dunha flor-4
?
esquema dunha flor-3
copiada
esquema dunha flor-2
calcando a flor no papel
esquema dunha flor-1
copiada
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s