Tres en raia. Cinco partidas previas xogadas, e esta, rematada.

Un par de xogos

Hoxe, un par de xogos. Educativos? Ben, todo xogo ten algo de educativo… pero non, non son o que tradicionalmente se entende por xogos educativos. Foron collidos ó salto, mentres os alumnos (e alumnas, segundo o caso) estaban saltando eles tamén fóra da xaula da aula, fóra tamén a súa imaxinación da clase, mentres xogaban.

Fora por aburrimento, falta de conexión ou polo que fora, estes xogos representan unha evasión, e ó tempo, un fracaso. Evasión como xa dixen, do espazotempo da aulaclase. Fracaso do ensino en canto a eficiencia, traducido a fracaso tamén do profesor (neste caso, eu).

Si, seguiremos a falar destes xogos, mais agora toca reflexionar. A min, o primeiro.

Tres en raia. Cinco partidas previas xogadas, e esta, rematada.
Tres en raia. Cinco partidas previas xogadas, e esta, rematada.
Unindo puntos. A terceira partida, por rematar.
Unindo puntos. A terceira partida, por rematar.
Advertisements

One thought on “Un par de xogos

  1. Estaba ben que na biblioteca do instituto houbese xogos de mesa para usar polos alumnos.
    Recomendaría “Munchkin”, “Love letter” ou “Coup” por exemplo.
    Calquera deles se pode xogar en menos dunha hora e non teñen demasiadas pezas que se poidan perder, sendo principalmente baseados en cartas.
    Unha alternativa sería organizar partidas de rol, pero poida que xa se complique demasiado.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s